»Posledično preizprašujem, ali je mogoče najti pomen življenja v današnjem sodobnem trenutku, ki je zaznamovan z razkrojem vrednot in sistemov ter podsistemov, torej nosilcev tistega, čemur smo rekli človeštvo, človeška družba.«
»Podaja fotografsko ujete gledališke trenutke, ki manifestirajo raznorodne oblike čustvenih naklonjenosti v uprizoritvah besedil starejših in sodobnih slovenskih dramskih avtorjev, v interpretaciji prepoznavnih igralskih obrazov iz različnih gledaliških hiš.«
»Sama razstava tako na nežen, a izjemno ganljiv način presega stereotipe o institucionalnem varstvu za starejše in razkriva dom za starejše kot kraj, kjer se lahko tudi razcveta modrost, toplina in človečnost, ustvarjajoč prostor za medgeneracijske izmenjave.«
»Verjamemo, da bodo fotografije pustile zanimiv vtis o tem, kako je samo življenje ponosnih hribov in gora, neskončnih pašnikov in gozdov ter tistega, kar živi na njih, odvisno od trdega dela drobnega bitja.«
»Odnosi predstavljajo nas in naš obstoj ter obstoj drugih glede na nas ali na druge ali drugo, na vse ostalo, kar nismo mi. Odnosi so stališča, mnenja, perspektive, prognoze, videnja, analize, anomalije, nekaj, kar obstaja v fizičnem ali duhovnem smislu, ne nazadnje je tudi sama odsotnost odnosov odnos. Odnosi so večna in nedokončana tema.«
»Skozi psihološki, matematični in mistični pogled nas spodbuja k razmišljanju, raziskovanju ter odkrivanju globin in skrivnosti, ki nas obkrožajo. Prek fotografij nas vabi, da se povežemo s svojo notranjo močjo, spodbuja nas k razmišljanju o temeljnih zakonitostih vesolja in nam omogoča, da se zazremo v čarobnost in mistiko narave.«
»Almira Ćatović je fotografinja, ki ima strast do raziskovanja in ujetja lepote ter raznolikosti sveta okoli nas. Skozi svoje fotografije nas vabi, da se zazremo v podrobnosti in trenutke ter odkrivamo nove perspektive na svet.«
»Njeno sodelovanje na različnih razstavah, pridobljena priznanja in nagrade potrjujejo njeno predanost in talent v fotografskem ustvarjanju. Njena dela so bila cenjena in prepoznana tako s strani strokovne javnosti kot tudi občinstva.«
»Nato pa je v luči vedno večjega vsebinskega strukturiranja protestov prerasla v obsežno zbirko podob, ki danes predstavljajo ne le sistematičen arhiv dogajanja, temveč samonikel pristop k žanru reportažno-dokumentarne fotografije.«
»Njegova razstava je svojevrsten vizualni prikaz tega, kako je krizni kapitalizem vplival na svet, Krajnc pa poglobljeno razkriva prazne prostore in nove vsebine, ki jih je prineslo obdobje različnih prehajanj.«
»Avtor tudi o pomenu in percepciji narave razmišlja s filozofskega vidika. Pri tem vsebino intimne izpovedi usmerja predvsem v ambivalenten odnos med naravo in človekom, ki se kaže v smislu njunega sobivanja in spoznanja ter zavedanja, da je človek njen neizpodbitni del.«